Autor Čehajić Sabahudin    Srijeda, 28 Mart 2012 17:49    PDF Ispis E-mail
Uskoro žičarom do pećina Sevr i Hira

Mekka: Institut za hadž i umru pri Univerzitetu Ummu-l-Kura u Mekki je izradio studiju o mogućnosti uvođenja prijevoza za posjetioce historijskim mjestima, nadaleko poznatim pećinama Hira i Es-Sevr u Mekki i to žičarom.

Abdul Aziz Saroji, dekan Instituta, rekao je da projekat ima za cilj obezbijediti sigurne izlete za hodočasnike koji žele posjetiti pećine na vrhu brda En-Nur i Es-Sevr. Tu će biti 12 žičara koje povezuju podnožja sa vrhovima planina.

Očekuje se da će planirani zahvat biti realizovan u roku od dvije godine.

Želja je da se ovakve posjete učine sigurnim i ugodnim jer su one do sada bile veoma naporne i previše rizične.

Hiljade hodočasnika svake godine, uključujući starije osobe, žene i djecu, posjete ove pećine čineći veliki napor penjući se do istih. Tu su također i izolirani incidenti i slučajevi kada su hodočasnici doživljavali i padove sa visokih stijena koji su imali i smrtne ishode.

 Pećina Hira se nalazi na brdu En-Nur, udaljena 3,2 km od Kjabe, gdje je počela objava Kur'ana Poslaniku Muhammedu s.a.v.s. Pećina Es-Sevr je četiri kilometara južno od Kabe gdje su se Poslanik s.a.v.s. i njegov najbliži prijatelj Ebu Bekr skrili dok su bili na putu za Medinu tokom Hidžre. Obje su postale glavna atrakcija za posjetitelje Svetog grada.
Tu se isto tako razmatra mogućnost uspostave prijevoza žičarama i do Kjabe, u pokušaju ublažavanja problema prijevoza hodočasnika. Ideja je da se pomoću desetak staza uspostavi efikasan prijevoz do okolnih mjesta. (izvor vijesti Arab News)

Ažurirano ( Ponedjeljak, 18 Juni 2012 09:24 )
 

Ajeti o Hadždžu

"Hodočastiti Hram dužan je, Allaha radi, svaki onaj koji je u mogućnosti; a onaj koji neće da vjeruje – pa, zaista, Allah nije ovisan ni o kome."    (Ali 'Imran, 97)

“...i oglasi ljudima hadž! – dolaziće ti pješke i na kamilama iznurenim; dolaziće iz mjesta dalekih.” (El-Hadždž, 27)

Naša misija

Naš zadatak je da širimo lijepe habere o hadžu i da razbijamo bošnjačku "dogmu" o tome kako na hadž ne treba ići dok si mlad već tek kada ostariš.